Неділя, 28.04.2024, 00:33
Вітаю Вас Гість | RSS
Опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Буцької селищної ради Маньківського району Черкаської області веб-дизайн Свистун Олексій Степанович

Опорний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Буцької селищної ради

e-mail:bukyschool@ukr.net
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 105
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Сторінка практичного психолога

Тренінг для вчителів на тему емоційне вигорання

Телефони довіри:

- Дитяча лінія 116 111 або 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00);

- Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000;

- Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335;

- Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20;

- Уповноважений Президента України з прав дитини 0 44 255 76 75;

- Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;

- Національна поліція України 102.

Новоприйнятий Закон передбачає низку штрафів за цькування.

- Штрафи за булінг становитимуть від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів, тобто від 850 до 1700 гривень або від 20 до 40 годин громадських робіт.

- Якщо булінг вчинено групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, штраф буде більшим — від 100 до 200 мінімумів (1700 - 3400 гривень) або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин.

- Неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу учасника освітнього процесу тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до 1 місяця з відрахуванням до 20 відсотків заробітку.

Підсумки проведення акції

«16 днів проти насильства».

26.11.2018

Було проведено нараду по затвердженню плану проведення акції «16 днів проти насильства». На нарадібулиприсутніадміністраціяшколи, вчителі та психологічна служба.

 

27.11.2018

Відбулось відкриття акції «16 днів проти насильства» урамках кампанії«Стопнасильству!». Оголошення плану заходів.

28.11.2018

Проведення інформаційної години присвяченої Міжнародному дню ООН з викоріненням насильства щодо жінок. Показ відеороликів«Стоп насильству!». По закінченню перегляду відбулось обговорення.

29.11.2018

Розпочато конкурс малюнків «Ми проти насильства», в якому взяли активну участь учні1-11 класів.

29.11.2018

Проведення методики: «Дерево». Проведена методика дала гарні результати, 70%учнів обрали позиції, що характеризують: установку на подолання перешкод; товариськість, дружню підтримку; комфортний стан ; установку на лідерство. 30 % учнів обрали позиції, що характеризують відстороненість від навчальногопроцесу, сором’язливість.

30.11.2018

Тематична книжкова виставка« STOPнасилля».

Такожбулапроведенаметодика «Кінетичний малюнок сім’ї».Методикадозволилавиявитиособливостісприйняттядітьмисімейноїситуації, свогомісцявсімї, атакожїхставленнядочленівсімї. Післязавершеннямалюнків, булопроведенообговорення.

03.12.2018

Методика «Неіснуюча тварина».Намалювавши власну тваринку, кожен учень залюбки розповів нам трішки про неї, а саме: що вона любить, в чому її унікальність, що їй не подобається, вона хороша чи погана, хто її друзі, що вона любить робити?

04.12.2018

Відбулись загальношкільні батьківські збори за участі директора служби в справах дітей – Плахтій Тетяни Валеріївни, на тему: «Відповідальність батьків за виховання дітей». Учні школи порадували батьків та гостей яскравими номерами, подарувавши усім присутнім гарний настрій.

05.12.2018

Було проведено лекціюлікарем-гінеколог – Стус Л.М., на тему: «Венеричні хвороби – серйозна небезпека людства».

06.12.2018

Проведення інформаційної хвилини посвяченої Міжнародному дню людей з особливими потребами.Показ відеоролика«Ми різні, але рівні

07.12.2018

Серед учнів 5-11 класів було проведено опитування «Що я знаю про насильство?» Виходячи із результатів опитувальника: 70% учнів вказали, що не зазнавали насильства; 20% учнів вказали, що зазнавали емоційного та фізичного насильства; 10% учнів вказали, щоздійснювали насильство.

10.12.2018

Флешмоб зпопередження насилля щодо дітей.

11.12.2018

Профілактичні бесіди з учнями на тему: «Формування позитивної самооцінки».12.12.2018

Індивідуальні бесіди з батьками на тему: «Виховання без насильства», «Повага до особистості дитини – основа відповідального батьківства»

13.12.2018

Проведення заняття з елементами тренінг у 4 класі, на тему: «Добро й милосердя».

14.12.2018

Підведення підсумків акції «16 днів проти насильства».

 

18.12.2018

Відбувся районний семінар за участю практичного психолога і виступом на тему:" Булінг в шкільному колективі", "Політика і практика, протидія та попередження".

29.12.2018

Практичний психолог виступила на педагогічній раді з темою: " Протидія булінгу."

23 квітня 2018 року відбувся Тиждень відкриття соціально-психологічної служби. У рамках тижня було проведено такі заходи: " Запуск проекту "Скринька довіри", Благодійний ярмарок для учасників Ато, флешмоб "За здоровий спосіб життя", зустріч з лікарем гінекологом та педіатром, інтелектуальні конкурси для учнів 3-4 класів,конкурси малюнків. 

 

 

17 квітня 2018 року практичним психологом нашої школи проведено тренінг для учителів на тему: "Розвиток креативних здібностей педагога".

 

22 лютого 2018 року практичним психологом з учнями 4 класу проведено корекційно-розвивальне заняття

на тему: "Згуртування учнів колективом" .

 

СТОРІНКА ШКІЛЬНОГО ПСИХОЛОГА

Поради психолога

на допомогу учителю

ШАНОВНІ ВЧИТЕЛІ!

Поставтесь до педагогічної праці, як до головного змісту Вашого життя. Створіть у собі вчителя!

Будьте ерудованими, відмінно знайте свій предмет, цікаво та доступно викладайте навчальний матеріал.

Умійте поважати кожного учня і бачити в ньому особистість.

Умійте керувати власними емоціями та розвивати позитивні почуття до дітей.

Навчіться любити дітей. Люблячи їх, не заробляйте дешевого авторитету всепрощенням, невимогливістю – це розбещує дітей.

Будьте справедливими, розумійте своїх учнів.

Будьте вимогливими до себе, самокритичними, не порушуйте педагогічну етику.

Умійте терпляче виправляти його помилки – думки, дії вчинки; навчіться переконувати.

Будьте ввічливими, доброзичливими, життєрадісними, людяними.

Хай завжди учні бачать у вас старшого друга, порадника, людину, яка підтримає, зрозуміє, дасть пораду.

Ніколи не принижуйте людської гідності дитини, будьте непримиренними до подібних дій Ваших колег.

Станьте вимогливими та будьте витриманими у стосунках з учнями.

ПОРАДИ ВЧИТЕЛЯМ ДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ НАСТРОЮ

1. Будьте оптимістами! Педагогіка – наука оптимістична (утім, як і будь-яка наука, песимістичний тільки дилетант).

2. Не забувайте головного: діти – істоти парадоксальні (дорослі – теж).

3. Якщо в тебе з”явилося бажання вигнати учня з класу, вийди сам.

4. Учителю, вітайся з дітьми, це дуже важливо. Тоном, яким ви говорите "здрастуй”, теж можна виховувати і піднімати собі настрій.

5. Вмійте бути ледачим! Проблема педагогів у тому, що вони розвивають бурхливу діяльність, але забувають думати про себе. Пам”ятайте: думати про себе – ваш головний обов”язок.

6. Хваліть себе самого тричі на день: уранці, удень і ввечері. Застосовуйте таку магічну формулу самонавіювання:”Я геніальний, найкращий педагог. Усім педагогам педагог, мене діти слухаються, мене батьки поважають, мене адміністрація любить, а як я сам себе люблю, цього і не висловити”.

ЗОЛОТІ ПРАВИЛА ПЕДАГОГА

1. Прийшов у школу - зроби розумне й шляхетне лице.

2. Кожного разу, коли тобі хочеться командувати дітьми, згадай своє дитинство і про всяк випадок з'їж морозиво.

3. Гроші та педагогіка мало сумісні.

4. Нехай всі манекенниці світу, побачивши твою усмішку, подадуть у відставку.

5. Не заходь в душу до дітей, якщо тебе про це не просили.

6. Іди на урок з радістю, виходь з уроку з приємною втомою.

7. Жартуй до тих пір, доки не навчишся.

8. Пам'ятай: поганий лікар може забрати життя, поганий учитель - спопелити душу.

9. Приходити на урок слід настільки підготовленим, щоб знати точно: для чого прийшов, куди прийшов, що будеш робити і чи буде від цього добре.

10. Кожного разу, коли хочеться нагрубити кому-небудь, рахуй до мільйона.

11. Намагайся їсти кожен день.

12. Люби свою адміністрацію так само, як і вона тебе, і ти проживеш довге і щасливе педагогічне життя.

13. Ніколи не чекай похвали, а намагайся відразу ж з'ясувати, як з нею йдуть справи.

14. Люби кого-небудь крім школи, і тоді у тебе буде все в порядку.

15. Якщо до тебе прийшли на урок, згадай, що ти артист, ти кращий педагог країни, ти найщасливіша людина.

16. Говори батькам завжди найкращу правду, яку ти знаєш.

17. Пишайся своїми помилками, і тоді у тебе їх буде з кожним роком все менше.

18. Вищим проявом педагогічної успішності є усмішка на обличчях дітей.

19. Якщо ти вмієш самий звичайний факт подати як відкриття та домогтися подиву і захоплення учнів, то можеш вважати, що половину справи ти вже зробив.

20.Пам'ятай: хороші педагоги живуть довго і майже ніколи не хворіють.

21. Віддай школі все, а вийшовши зі стін школи, почни нове життя.

22. Постарайся завжди бути здоровою, навіть якщо в цей хтось не повірить.

23. Одягайся так, щоб ніхто не сказав тобі вслід: "Он вчителька пішла".

24. Не спи на уроці; дурний приклад заразливий.

25. Під час опитування зобрази на обличчі граничний інтерес.

26. Пам'ятай: якщо твій голос стає загрозливо хрипким, значить, ти робиш щось не те.

27. Добре, якщо пізно увечері, коли ти згадаєш своїх учнів, обличчя твоє осяє посмішка.

 

5 звичок низької самооцінки

Звичка порівнювати

  • Звичка порівнювати себе з іншими і дивитися на інших знизу вгору - вірна ознака залежності. Заперечуючи свою унікальність, ви зраджуєте себе. Оцінюючи себе через інших, ви ризикуєте ніколи не дізнатися себе справжнього.
  • Ігноруючи джерело власної сили, ви приречені на пошук господаря, поводиря, які (будьте впевнені) неодмінно знайдуться. Якщо ви не придумаєте, що робити зі своїм життям, з'являться ті, хто зробить це за вас.

 

Звичка змагатися

  • За певною тягою бути краще когось ховається відчуття себе гірше за інших і спроба довести зворотне . Поки ображене его - ваш єдиний стимул, ви будете жити наввипередки. Завжди будуть ті, хто краще і в кого більше. Тільки мета життя в тому, щоб бути, а не змагатися. Бути собою, а не краще сусіда. «Тільки нещасна людина намагається доводити, що він щасливий; тільки мертва людина намагається довести, що він живий; тільки боягуз намагається довести, що він хоробрий. Тільки людина, що знає свою низовину, намагається довести свою велич». - Ошо.

Звичка сподіватися

  • Відмовляючись вірити в себе, ви живете в надії й очікуванні. Ви сподіваєтеся, що вас підхопить протягом або з'явиться той, хто вас пронесе через життя. Ви весь час чогось чекаєте і не знаєте, чого чекати. Вас лякає життя, але відповідальність лякає вас більше.
  • Живучи за чужим сценарієм і чиєюсь наводкою, ви позбавляєте себе магії життя. Чудеса не на витоптаних дорогах, а на незвіданих стежках. Одного разу ризикнувши і звернувши на своєму повороті, ви виявите, що вам не потрібні провідники.

 

Звичка шукати схвалення

  • Коли ви не знаєте собі ціну, вам доводиться вдаватися до оцінки на стороні. У пошуках визнання, ви робите не те, що вам хочеться, а те, що принесе вам монетку в скарбничку заслуг. Але его не знає насичення.
  • І чим більше визнання ви отримуєте, тим більше вам потрібно для підкріплення власної значущості. Виходить замкнуте коло. Вирватися з нього можна, зрозумівши, що ваша цінність йде зсередини, а не складається з суми сторонніх оцінок.

Звичка маніпулювати

  • Коли ви не вірите в свої сили, ви використовуєте чуже для досягнення власних цілей. Волею-неволею ви стаєте маніпулятором . Вам доводиться вдаватися до всіляких хитрощів і трюків: тиснути на жалість, апелювати до совісті і грати на почутті провини.
  • А коли старі кнопки залипають, доводиться намацувати нові. Розвивається спритність рук, але не віра в себе. Використовуючи і принижуючи інших, ви не зміцните свою самооцінку. Замість того, щоб маніпулювати, знайдіть, як себе мотивувати.

П'ять умов батьківської любові

Батьківська любов, як і всяка інша любов, має різні прояви. Ви можете безмірно любити свою дитину, але головне не те, що відчуваєте ви по відношенню до нього, а те, що він відчуває, чи усвідомлює він те, що ви його любите. На жаль, деякі батьки абсолютно не вміють показувати свою любов власним дітям.  А тим часом, батьківська любов - дуже глибока й різноманітна. Психологи виділяють 5 "мов" батьківської любові , "говорячи" на яких батьки можуть повною мірою продемонструвати свою любов дитині.

Ці п'ять мов батьківської любові були описані сімейним психологом Гері Чемпеном. Розглянемо їх уважніше:

 

1 . Фізичний контакт .

Фізичний контакт між батьками і дитиною, це не тільки поцілунки, обійми і погладжування, але ще й просте дружнє поплескування по плечу, прогулянки за руку, жартівлива "боротьба" та інше. Фізичний контакт украй важливий для дітей, незалежно від статі. Отцям, які часто соромляться "сюсюкатися" з дитиною, потрібно пам'ятати, що відсутність найпростішого фізичного контакту з одним з батьків може згубно позначитися на психіці дитини надалі. Через фізичний контакт батьки передають дітям потужний емоційний позитивно забарвлений заряд.

 

2 . Заохочувальні слова.

Частіше хваліть дитину (про те, як правильно це робити, можете прочитати тут). Частіше говоріть йому, як ви його любите. Слова "Я тебе люблю", звернені до дитини, благотворно впливають на дитячу душу. Поменше критики і грубих, образливих слів - будь-яке з них може дуже болісно поранити дитяче серце . Якщо навіть ви незадоволені поведінкою дитини, не опускайтеся до образ і різких закидів, просто поясніть дитині причину свого невдоволення.

 

3 . Безроздільна увага.

Проводьте з дитиною більше часу! Причому, слід не просто брати дитину з собою кудись і потім не звертати на нього уваги, слід проводити час з дитиною в першу чергу якісно. І неважливо, чи йдете ви з ним до зоопарку або просто сидите на дивані, читаючи йому книгу. Показуйте дитині свою зацікавленість його життям, задавайте йому питання, але не лізьте насильно в усі області його діяльності - і у дітей повинні бути свої маленькі секрети. Запам'ятайте, що близькість звичайна ( ви сидите поруч з дитиною ) ще не дорівнює близькості душевної.

 

4 . Подарунки.

Подарунки не обов'язково купувати в магазині. Повірте, дитину порадує і камінчик з річки, особливо якщо ви розповісте про нього гарну історію. Не лінуйтеся, упаковуйте подарунки гарно - діти тягнуться до краси і набагато більш чутливі до естетики, ніж дорослі. Чим зосереджувати всю свою увагу на подарунках, приурочених до великих свят, частіше робіть дитині несподівані сюрпризи, які у виховних цілях можна приурочувати до позитивних досягнень дитини і підносити, як заохочення.

 

5 . Допомога.

Батьківська любов ще проявляється у формі допомоги дитині. Побутові клопоти й елементарна дбайливість також відносяться до цієї мови любові. Ви продемонструєте свою любов, якщо допоможете дитині прибрати в кімнаті іграшки не з перекошеним від невдоволення особою, бурмочучи, що він міг би вже все робити сам, а доброзичливо і з задоволенням.

Кожна дитина потребує одній мові любові більше, ніж в іншому. Хтось дуже любить обійматися і сидіти на руках, хтось обожнює, коли йому дарують подарунки, а хтось жити не може без балаканини з батьками про все на світі. Якою не була б ваша дитина, пам'ятайте, що демонструвати свою батьківську любов можна на 5 різних мовах, і краще користуватися ними усіма.

ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІ

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту