13.03.2020 н.р.
Англійська мова - 4 ст.152
Історія України - Утворення Кримського ханства паг. 24п.2-3,ст.171-176
Українська література- Смішне і комічне у творі. Проблематика повісті.
Географія -пар.41.
Біологія- пар.44
16 березня 2020 р.
Математика- Тема уроку. Розкриття дужок. Опрацювати п. 42. Виконати №1144-1153. тел.0981066684 О.С. Свистун
Українська мова - Опрацювати п.55 (ст.194 - 196), виконати вправи 460,461,463.
Англійська мова - 5ст.№152
Географія - пар.42
Біологія - пар.45
17 березня 2020р.
Математика - Тема уроку. Ділення раціональних чисел. опрацювати п.47. Виконати №1285-1300. Телефонувати 0981066684.
Історія - П/з укласти програму античних олімпійських ігор.пар.54-57
Українська мова - Опрацювати пар.56, впр.468,469,470 (письмово). Виконати впр. 471, 472, 473,475,476,пар.57 впр.477,479,480. Повторити пар.54-57, виконати впр.481
Англійська мова - ст.154 опрацювати нові слова, 1 ст.153 - 154, 2 ст. 154, 1 ст. 156
Зарубіжна література - Опрацювати сторінки підручника з 197 по 205. Прочитати новелу Рея Бредбері "Усмішка".
Українська література - "Тореодори з Васюківки". Світ природи у творі. Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. Д/з написати характеристику улюбленого героя.
18.03. по 03.04.2020 н.р.
Українська література - Усний переказ епізодів повісті з докладном цитуванням авторського тексту. Д/З вивчити уривок напам'ять ст.142 (ост.абзац), ст.143(1,2 абзац) підготувати епізод для усного переказування.
Математика - Тема уроку. Рівняння. Основні властивості рівняння. Д/з. Прочитати пар. 48. Виконати №1324-1330. тел. 0981066684
Тема уроку. Рівняння. Основні властивості рівняння. Д/з. Прочитати пар. 48. Виконати №1331-1336.
Тема уроку. Рівняння. Основні властивості рівняння. Д/з. Прочитати пар. 48. Виконати №1337-1340.
Тема уроку. Розв'язування рівнянь. Д/з. Прочитати пар. 48. Виконати №1341-1344.
Тема уроку. Розв'язування задач за допомогою рівнянь. Д/з. Прочитати пар. 48. Виконати №1345-1347.
Тема уроку. Розв'язування задач за допомогою рівнянь. Д/з. Прочитати пар. 48. Виконати №1348-1349.
Тема уроку. Розв'язування задач за допомогою рівнянь. Д/з. Прочитати пар. 48. Виконати №1350-1353. телефонувати за номером 0981066684
Інформатика - Тема уроку. Поняття події. Види подій. Д/з. Прочитати пар.19.
Тема уроку. Програмне опрацювання події. Д/з. Прочитати пар.20.
06.04 по 22.05.2020 н.р.
Біологія - пар.50, практична робота №4. пар.51,52,54,55. П/р №5.пар.56, пар.56, п/р №5. Пар.57.
Географія - пар.45, П/р №6, пар.46,47,48,49,50,51,52.П/р №7 "Складання опису одного з природних комплексівсвоєї місцевості", пар.53,54. П/р №8,пар.55.
Українська мова - Створити інформаційне оголошення про певну подію з використанням числівників на позначення дати і часу.
Повторити вивчене про числівник. Пройти онлайн тестування «Числівник.6 клас» . Виконати онлайн - тести з теми «Числівник»(платформа Леарнінг). Опрацювати параграф «Займенник як частина мови».Виконати вправи до параграфа (не менше трьох).Вивчити розряди займенників за значенням. Із повісті Всеволода Нестайка «Тореадори з Васюківки» виписати 10 речень із займенниками, вказати їх розряд. Написати твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі (орієнтовні теми: «Що я роблю для здійснення своєї мрії», «У чому полягає гідність людини», «Що важливіше – наполегливість чи скромність») з використанням займенників, що належать до різних розрядів. Провідміняти займенники : ви, свій, себе, наш, оця, інша, хто-небудь. Опрацювати матеріал " Приставний н формах особових і вказівних і займенників. Виконати 4 вправи на (ваш вибір) по цьому матеріалу. Опрацювати матеріал "Приставний н у формах особових і вказівних займенників". Виконати 4 вправи (на вибір). Опрацювати матеріал "Написання разом і через дефіс неозначених займенників. Правопис заперечних займенників"Виконати 4 вправи до цієї теми (на вибір) Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/zaymennik-8017.html. Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник». Виконати тест, який є у підручнику до цієї теми. Зробити морфологічний розбір займенників з поданого речення. Він обернувся, але на шляху нікого не було.
Шановні шестикласники! На жаль, ніхто ніяких завдань мені не надіслав. Чекаю виконані завдання.
Написати есе на тему «У чому полягає життєвий успіх?» ( тексти надіслати у Вайбер (0632930422).
Матеріали тестування надіслати у Вайбер (0632930422)
Музичне мистецтво - Жанрова палітра симфонічної музики. Д/з опрацювати ст.166-171. Зустріч з увертюрою. Д/з опрацювати ст.172-177. Концерт для друга. Д/з опрацювати ст.178-183. Симфонічні варіації. Д/з опрацювати ст.184-187. Намалювати композицію у батальному жанрі (будь-яка історична подія), "Битва на морі" (фарби). Створення композицій (фарба,олівці) на тему :"Моя країна - Україна" -вайбер 0930133253
30.04. Шляхами симфонії. Опрацювати с.188-193.
07.05. Українська симфонічна поема. Опрацювати с. 194-197
14.05. Симфонічна сюїта. Опрацювати с.198-205.
21.05. Підсумковий урок. Виконати тести на с. 211-212 та надіслати відповіді на вайбер 0983794954
Математика - п.49-53. Виконати №1360-1409; №1414-1457; №1463-1474; №1479-1483; №1493-1504. тел.0981066684
Контрольна робота. Роботи на viber 0972412517 або e-mail: alex0972412517@gmail.com
Зарубіжна література -Опрацювати ст.216 - 237. Прочитати казку А.Ліндгрен " Міо, мій Міо". Опрацювати ст.238-243, прочитати К.Нестлінгер" Конрад або Дитина з бляшанки",Міхаель Енде " Джим Гудзик і машиніст Лукас".
Українська література - Характеристика образів Сергія та Митька. Д/з. Скласти характеристику одного з героїв за пам’яткою (ст. 236). Урок виразного читання. Читання прозового уривка з повісті «Митькозавр з Юрківки…».Д/з. Виразно чит. обраний уривок.Леся Воронина. «Таємне товариство боягузів…».Д/з. Ст 194-196 (чит. й переказувати), прочитати ст. 196-200. Прочитати повість–казку Юрія Винничука «Місце для дракона» .Проблеми сміливості й боягузтва в повісті «Таємне товариство боягузів…».Д/з. Прочитати й переказувати ст. 201-206. Клим Джура – рятівник світу.Д/з. дочитати повість, завд. 1(ст. 211, (п.)). Роль сім'ї у формуванні життєвихпереконань людини. Д/з 2(ст.210 ус.), підготуватися до контрольної роботи (творчість В.Нестайка- Л.Ворононої). Контрольна робота. Тестування. Виконати завдання ІІ-ІІІ (ст.212-213) і скинути на ел. пошту varich_vira@ukr.net. Леонід Глібов. «Щука».Д/з. опрацювати ст. 216-218, вивчити напам’ять байку. Л. Глібов. «Муха і Бджола», «Жаба і Віл».Д/з виразно читати байки.
С. Руданський. «Добре торгувалось».Д/з опрацювати ст. 223-224,виразно читати твір.С. Руданський. «Запорожці у короля».Д/з виразно читати гумореску.
П. Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль».Д/з виразно читати гуморески, вивчити одну напам’ять (на вибір).Контрольна робота. Л. Глібов, С. Руданський, П. Глазовий. Д/звиконати тест і скинути на ел. пошту або уViber.
/5/k-r-6_klas_ukr-lit.rar -зробити!
Англійська мова - впр. 1 а в ст.160. , впр.2 ав ст.161-162, впр.3 ст.163, в.пр.4 ст.164 опрацювати лексику, впр.5 ст.164-166, ст.167 опрацювати нові слова, впр.3 а ст.168, впр.1 ав ст.178.
Form 6
Tests
Speaking
1 Put phrases in right order :
A Oh. Well…
B Oh. Well… How about London? London is big and exciting.
C Let’s go to Disneyworld!
D School vacation is next month. Where do you want to go?
E Right here. We can stay at home!
F Awww, Dad…
G Where is it?
H Wait! I know a warm place. It’s cheap. It’s not crowded, and it’s very close, too.
I Oh, well… Let’s go to Brasil! I like beaches.
J No, not Brasil. Brasil is too far. It’s ten hours by plane!
K No, not London. London is too expensive. We do not have much money.
l No, not Disneyworld. It’s too crowded. There are too many people there.
2 Make your own dialogue.
Reading
Scotland is part of the UK ( which also includes England, Wales and Northern Ireland ), but it has its own parliament, football and rugby teams, and there are even Scottish banknotes. It has a population of five million people. In the capital, Edinburgh, there are excellent shops and the nightlife is great. The old town has lovely streets and there is a historic castle.
Scotland has beautiful mountains and lakes ( called ‘lochs’). There are also nearly eight hundred islands, and seals are very common. As in most of Europe, animals like brown bears and wolves are now extinct, but it is the only place in the UK where you can see a golden eagle. And if you’re lucky, you might see the Loch Ness Monster!
Scottish people are very proud of their culture. Famous Scots include the inventors John Logie Baird( television) and Alexander Graham Bell(telephone), and writers Arthur Conan Doyle( Sherlock Holmes) and Robert Louise Stevenson( Treasure Island). The scientist Alexander Fleming ( discovered of penicillin) is also from Scotland. Every year on the 25th of January, Scots celebrate the birthday of their national poet, Robbie Burns.
2 Choose right variant:
- What is the population? 3 Which rare animals can you see in
Scotland?
- 5 mln a) brown bears
- 10 mln b) golden eagles
- 15 mln. C) wolves
- What is the capital? 4 Which of these scientist is not
- Edinburgh Scottish?
- Glasgow a) Bell
- Dublin b) Edison c) Fleming
- Are these sentences true or false ?
1 There are four countries in the UK.
- All buildings in Edinburgh are modern.
- There are over 800 Scottish islands
- Brown bears are common in Scotland
- Arthur Conan Doyle is the author of Sherlock Holmes.
Writing
Write a letter to your friend about your last journey . Where and when did you go? What did you do there? What places of interest did you see? (60-70 words)
Listening
Listen and write who
1 had an accident? ?… and ? …
- takes part in competitions? ?... and ?...
- shares their interest with their boyfriend/girlfriend?
?... and ?...
4 does their hobby at weekends? ?... and ?...
5 started it two years ago? ?... and ?...
Всі відповіді надсилати на електронну адресу (70world70@ gmail.com ).
Історія - Утворення імперії Олександра Македонського пар40-41 ст.152 п.1-2 (П/р " Складання портрету історичного діяча"). Культура елліністичної доби пар.40-41 п.3-4 ст.155-158. Сармати на тереторії України пар.42, ст.159. Узагальнення з розділу "Антична Греція" ( виконання завдань пар.43 ст.162 - 163). Природно географічні умови Аппенінського півострова пар.44-45 пп.1-2, ст.164-170. Диктатура Цезаря пар.47,ст.174. Тема:"Римська імперія за Октавіана Августа" пар.48,ст.180, "Кризові явища в Римській імперії" пар.49, ст.182, "Релігія Давнього Риму" пар.50,ст.184, "Культура Давнього Риму",пар.51, ст.186.
Образотворче мистецтво - намалювати ілюстрацію на міфілогічний жанр, створити із солоного тіста або пластиліну персонажа української легенди або міфа. Намалювати олівцями вітраж. Намалювати олівцями композицію у батальному жанрі (будь-яка історична подія), "Битва на морі" - фарби та "Моя країна -Україна" - фарби та олівці. Роботи скинути на вайбер 0930133253.
Інформатика - Тема. Вкладені алгоритмічні конструкції повторення та розгалуження. пар. 21. Тема. Розв'язування задач з алгоритмічними структурами розгалуження та повторення. Повт. пар. 21. Тема. Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі. пар. 22.
Основи здоров'я -опрацювати матеріал в підручнику пар.23- 29.
Трудове навчання - технологія обробки деревини . Виготовляти виріб , /підставка під пасхальне яйце/, інформацію можна отримати на сайті Pinterest. Або виготовити за власною конструкцією. Результати роботи надіслати на адресу l_33@ukr.net.
Математика - Координатна площина. Приклади графіків залежності між величинами. Перетворення виразів. Повторити пар.53. Опрацювати пар. 54. Виконати №1505-1530. №1539-1558.
Інформатика - Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі. повт. пар 21-22. Розробка сценарію майбутнього програмного проекту. повт пар. 17-22.