1. Ознайомлення учнів з єдиними вимогами щодо збереження підручників.
2. Ознайомлення з критеріями оцінювання підручників.
3. Відповідальність за підручники в класі.
4. Екран класних змагань за краще збереження підручників, пропаганду книги в школі.
5. Приймати за актом підручники разом з членами батьківського комітету.
6. Вимагати з батьків гарантійні листи щодо збереження підручників.
7 Слідкувати, щоб учителі-предметники систематично перевіряли стан збереження підручників свого предмета (робили відповідні записи в щоденник учня).
8. Один раз на чверть виставляти оцінки в щоденники учням за стан збереження підручників.
9. Надати допомогу посту бережливих у плануванні роботи.
10. Разом з батьками здійснювати заходи з виховання в учнів бережливого ставлення до книги. На батьківських зборах аналізувати наслідки рейдів перевірок.
11. Планувати проведення класних зборів "Учитись учитися", де висвітлювати роль підручника. Аналізувати ставлення до них учнів.
12. Відмітити учнів і батьків, які краще зберегли підручники.
13. Вклеїти в щоденники учням єдині вимоги щодо збереження підручників.