22.05 - Українська мова - /1/k-r-mova_7_kl_sluzhbovi.rar - зробити!
/1/k_r.7_kl-6_lit.rar - зробити!
21.05.2020 н.р. - /1/kontrolna_robota_za_rik_z_algebri_7_klas.rar з алгебри.
/1/kontrolna_robota_za_rik_z_geometriji7_klas.rar з геометрії.
20.05 .2020 н.р -Контрольна робота з хімії
/anglijska_mova.rar - тести з англыйської мови.
/13/k.r-z_geometrii_7_klas.rar
Контрольна робота (українська мова).
Прислівник
1.Знайти рядок, у якому всі слова – прислівники:
А) якнайкраще, раз у раз, весело, недаремно;
Б) вірно, думаючи, доволі, по-нашому;
В) правдиво, двоє, позавчора, раненько;
Г) швидко, верхи, зненацька, коротка.
2. Визначити рядок, у якому вжито прислівники місця дії:
А) наперекір, тут, подекуди, як-небудь;
Б) надвоє, абияк, спересердя, звідусіль ;
В) вголос, швидко, відтепер, зненацька;
Г) наліво, неподалеку, близько, праворуч.
3. Визначити рядок, у якому всі прислівники належать до означальних:
А) увечері, догори, вночі, поволі;
Б) удень, скраю, пообіч, наяву;
В) високо, гарно, дорого, втрьох ;
Г) напам’ять, знизу, впоперек, навпіл.
4. Визначити, у прислівниках якого рядка при творенні простої форми вищого і найвищого ступеня порівняння відбувається чергування:
А) ніжно, ясно;
Б) довго, вузько;
В) чітко, весело;
Г) швидко, мудро.
5. Визначити рядок, у якому всі прислівники належать до обставинних:
А) узимку, зрання, навмання, довго;
Б) день у день, вільно, на щастя, по-заячи;
В) спросоння, абияк, радісно, колективно;
Г) десь, щоліта, колись, згори.
6.Установити відповідність між прислівниками та способами їх творення:
1) префіксально-суфіксальний |
А) недавно |
2) префіксальний |
Б) весною |
3) суфіксальний |
В) по-українському |
4) складання слів |
Г) байдуже |
5) злиття основ |
Д) сьогодні |
6) перехід іменника в прислівник |
Е) мимохідь |
7.Установити відповідність між прислівниками і ступенями порівняння:
1) проста форма вищого ступеня порівняння |
А) найдовше |
2) складена форма вищого ступеня порівняння |
Б) найбільш довго |
3) проста форма найвищого ступеня порівняння |
В) менш довго |
4) складена форма найвищого ступеня порівняння |
Г) довше |
8. Утворити ступені порівняння прислівника близько:
1) проста форма вищого ступеня порівняння;
2) проста форма найвищого ступеня порівняння;
3) складена форма вищого ступеня порівняння;
4) складена форма найвищого ступеня порівняння.
9. Утворити словотвірний ланцюжок прислівника по-людськи.
10.Виписати прислівники, зробити їх морфологічний розбір:
І, до вікна припавши мимохідь, я подумки, підносячи під очі, як письмена старих тисячоліть, читав клинопис нинішньої ночі. (І. Гнатюк)
Українська література
Варіант 1
1. З якого матеріалу дівчинка Анна з поезії Ліни Костенко «Кольорові миші» робила кольорових мишей?
а) пластилін; б) лоза; в) сухе листя; г) кольоровий папір.
2. Яка річка є місцем розгортання дії у вірші Ліни Костенко «Чайка на крижині»?
а) Дніпро; б) Одра; в) Вісла; г) Волга.
3. Що, на думку Василя Симоненка, людина не в змозі вибирати у своєму житті? (за віршем «Лебеді материнства»).
а) друга і дружину; б) друга і по духу брата; в) матір та Батьківщину; г) друга та Батьківщину.
4. Який вірш Василя Симоненка наповнений жагою до нових відкриттів, закликом до активної діяльності?
а) «Лебеді материнства»; б) «Ти знаєш, що ти – людина?»; в) «Гей,нові Колумби й Магеллани»;
г) «Крила».
5. Які чарівні речі були в домі у Софійки з повісті М. Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських»?
а) коралі та шафа; б) коралі та скриня; в) скриня та шафа; г) шапка-невидимка та коралі.
6. Як звали чоловіка, у якого Гордій Кулаківський підступом забрав землю (за повістю М. Павленко «Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських»)?
а) Сергій Пустельник; б) Валентин Білий; в) Данило Міщенко; г) Олександр.
7. Чим жінки підкормлювали полонених німців у новелі Любові Пономаренко «Гер переможений»?
а) супом; б) кашею; в) вареною картоплею; г) пирогами.
8. Хто був зображений на фотокартці, яку німець Фрідріх любив показувати усім (за новелою Любові Пономаренко «Гер переможений»)?
а) він у молодості; б) його дружина; в) його син; г) його дочки.
9. Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.
1. «Кольорові миші»; 2. «Чайка на крижині»; 3. «Ти знаєш, що ти – людина?»; 4. «Гей, нові Колумби й Магеллани».
а) Кораблі! Шикуйтесь до походу!
Мрійництво! Жаго моя! Живи!
б) За тобою завше будуть мандрувати
Очі материнські і білява хата.
в) Більше тебе не буде
Завтра на цій землі…
г) І той сусід сказав тоді у тиші:
– Панове судді. я її привів…
д) В цьому році зима
Не вдягала білої свити…
10. Установіть відповідність між героєм повісті Марини Павленко «Русалонька із 7-в, або Прокляття роду Кулаківських» та його характеристикою.
1. Вадим. 2. Сашко. 3. Валентин. 4. Ростик.
а) тато Софійки;
б) братик Софійки;
в) колишній однокласник Софійки та її хороший друг;
г) однокласник Софійки, хлопець, який їй подобався;
д) наречений Сніжани.
11. У вірші В. Симоненка «Лебеді материнства» лебеді символізують:
А гордість, гідність; Б політ фантазії; В материнської любові, відданості; Г красу, недоторканість.
12. Заклик відкривати «духовні острови» звучить у вірші В. Симоненка:
А «Лебеді материнства»; Б «Гей, нові Колумби й Магеллани»;
В «Перехожий»; Г «Ти знаєш, що ти — людина?».
13.Як полонені німці ставилися до зведення будинків? («Гер переможений»).
А. Абияк. Б. З любов’ю і розпачем; В. З великою відповідальністю. Г. байдуже
14. У кого Гордій Кулаківський видурив маєтності кількох родів?
А. Міщенка. Б. Жуковського. В. Старосвітського Г. Мічурина.
15. У голодні роки прадідусь Софійки Павло мусив продати
А. корівку Б. шафу В. Коралі Г. Обручку.
16.Як викуплені коралі допомагали Софійці в її подорожах в минуле?
А. виконували різні її прохання Б. робили її невидимою.
В. робили її одяг відповідним певному історичному часу. Г. давали змогу читати думки інших.
ІІ варіант
1. З чим порівнює сад після дощу Ліна Костенко у вірші «Дощ полив»?
а) з діжкою; б) з парасолькою; в) з річкою; г) з людиною.
2. У якому польському місті Ліна Костенко написала поему «Чайка на крижині»?
а) Варшава; б) Люблін; в) Щецін; г) Краків.
3. У якому вірші Василя Симоненка постають образи досади, казки, мавок, верб, тополь?
а) «Лебеді материнства»; б) «Ти знаєш, що ти – людина?»; в) «Гей,нові Колумби й Магеллани»;
г) «Крила».
4. Яка ідея вірша Василя Симоненка «Ти знаєш, що ти – людина?»?
а) особливим людям важко жити у суспільстві; б) кожна людина особлива та унікальна;
в) потрібно постійно прагнути до нових відкриттів; г) усі ми, як близнюки, схожі один на одного.
5. Який предмет постійно знаходили у квартирі, що була під Софійчиною (за повістю М. Павленко «Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських»)?
а) коралі; б) блакитну стрічку; в) червоний шарф; г) чорні рукавички.
6. Як звали нареченого Сніжани, у якого була своя сім’я, брехня про яку і стала на заваді шлюбу (за повістю М. Павленко «Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських»)?
а) Вадим; б) Олександр; в) Валентин; г) Сергій Пустельник.
7. З чого майстрував німець Фрідріх прикраси для будинків, які так подобались місцевим жінкам?
а) з дерева; б) зі шматочків цегли; в) з мідної проволоки; г) з каміння.
8. Як завершилося життя німця Фрідріха з новели Любові Пономаренко «Гер переможений»?
а) помер від туберкульозу; б) помер від серцевого нападу;
в) помер від старості після довгих років життя; г) покінчив життя самогубством.
9. Установіть відповідність між назвою вірша та уривком з нього.
1. «Дощ полив»; 2. «Крила»; 3. «Лебеді материнства»; 4. «Гей, нові Колумби й Магеллани».
а) Виростеш ти, сину, вирушиш в дорогу,
Виростуть з тобою приспані тривоги.
б) …кажу, давно, кажу, у Вишгороді,
Підсудна Анна стала пред судом.
в) Немає поля,
То буде воля,
Немає пари,
То будуть хмари.
г) Ген корів розсипана квасолька
Доганяє хмари у полях.
д) Мріяти й шукати, доки жити,
Шкварити байдужість на вогні!..
10. Установіть відповідність між героїнею повісті марини Павленко «Русалонька із 7-в, або прокляття роду Кулаківських» та її характеристикою.
1. Сніжана. 2. Клава. 3. Ірка. 4. Катерина.
а) мама Софійки; б) прабабуся Софійки;
в) тітка Софійки; г) однокласниця Софійки;
д) далека родичка Вадима, привид якої жив у квартирі під Софійчиною.
11. Які квіти посадив Фрідріх на грядці?
А. Чорнобривці. Б. Нагідки. В. Ромашки. Г. Мальви
12.Що Фрідріх виробляв із цегли?
А. Прикраси. Б. Посуд. В. Квіти. Г. Іграшки.
13.У якому творі є такі образи-символи: верби і тополі, казка, лебеді?
А. «Гер переможений. Б. «Русалонька із 7-В» В. «Лебеді материнства». Г. Гей, нові Колумби й Магеллани…».
14. Основні події повісті відбуваються:
« Грудень 2024 » Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31